Direct marketing jako součást komunikačního mixu. – Jiří Jasenský
Jiří Jasenský
Bakalářská práce
Direct marketing jako součást komunikačního mixu.
Direct Marketing as a Part of the Communication Mix.
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá analýzou a přínosy nakupování přes internet a rozesílkou in-formačních e-mailů internetových portálů Kasa.cz v České republice a Hej.sk ve Slovenské republice. Práce rovněž analyzuje rozdílnosti v chování u zákazníků a jejich přístup k internetovému nakupování v České republice a na Slovensku. Teoretická část práce definuje pojmy z oblasti přímého marketingu, marketingového …víceAbstract:
This Bachelor thesis analyzes preferences and benefits of internet shopping and sending newsletters from e-shops Kasa.cz in Czech Republic and Hej.sk in Slovak Republic. It is also analyze differences in customer bahavior and difference in attitude to the internet shopping in Czech Republic and Slovak Republic. The theoretical part deals with the definitions from area of direct marketing, e-mail marketing …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2015
Zveřejnit od: 30. 4. 2015
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Jasenský, Jiří. Direct marketing jako součást komunikačního mixu.. Zlín, 2015. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 30.4.2015
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 30. 4. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
E-mail marketing internetového obchodu a jeho použití v praxi
Kristina Duláková -
E-mailingová kampaň internetového obchodu Actisport.cz
Jakub Ptošek -
Vliv e-mail marketingu na nákupní chování generace Z
Markéta Svobodová -
Využití personalizace v e-mail marketingové komunikaci internetového obchodu MALL.CZ
Monika Marešová -
Automatizace e-mailingu internetového obchodu
Jakub Ptošek -
E-mail marketing, chatboti, push notifikace a jejich vzájemné propojení
Marek Růžička -
Působení e-mail marketingu na vybraný segment
Daniel Brym -
Nákupní preference spotřebitelů v době koronaviru
Natálie Nodesová