Postoje učitelů základních škol k prevenci poruch příjmu potravy – PhDr. Mgr. Lenka Procházková, Ph.D.
PhDr. Mgr. Lenka Procházková, Ph.D.
Doctoral thesis
Postoje učitelů základních škol k prevenci poruch příjmu potravy
The attitudes of primary school teachers towards the prevention of eating disorders
Anotácia:
Disertační práce „Postoje učitelů základních škol k prevenci poruch příjmu potravy“ je zaměřená na výzkum postojů učitelů vyučujících na 2. stupni základních škol předmět výchova ke zdraví či ekvivalent tohoto předmětu. Práce je členěna na dvě části, a to teoretickou a empirickou. V teoretické části je upevněna námi analyzovaná problematika do širšího kontextu. Nejdříve je vymezena tematika poruch …viacAbstract:
The dissertation „The attitudes of primary school teachers for the prevention of eating disorders” is focused on the research of the attitudes of teachers in the second grade of primary school subject Health Education or equivalent in the subject. The work is divided into two parts: a theoretical and empirical. The theoretical part is fixed we analyzed the issue in a broader context. First, the definition …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 1. 2014
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/tmyx4/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 4. 2014
- Vedúci: doc. PhDr. Stanislav Střelec, CSc.
- Oponent: doc. Mgr. Martina Cichá, Ph.D., doc. PaedDr. Hana Horká, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationDoctoral programme / odbor:
Education / Education
Práce na příbuzné téma
-
Poruchy příjmu potravy - informovanost učitelů ZŠ v okrese Žďár nad Sázavou
Michaela Mičánková -
Poruchy příjmu potravy a život s nimi
Monika Burianová -
PORUCHY PŘÍJMU POTRAVY Z POHLEDU BLÍZKÝCH OSOB
Jana ZBRANKOVÁ -
Využití metody sémantického diferenciálu v hudební výchově na 2. stupni ZŠ
Veronika PAVELKOVÁ -
Využití metody sémantického diferenciálu v hudební výchově na 2. stupni ZŠ
Veronika PAVELKOVÁ -
Elementarizovaný sémantický diferenciál a jeho využití v předškolní hudební výchově
Adéla ZIEGELBAUEROVÁ -
Analýza recepce poezie na základní škole s využitím metody sémantického diferenciálu
Hana SYPTÁKOVÁ -
Informovanost pedagogů výchovy ke zdraví o problematice poruch příjmu potravy
Anežka Muchová