Vzdělávání žáků s poruchou autistického spektra a pohled pedagogů na jejich integraci do běžné základní školy – Jana DOBEŠOVÁ
Jana DOBEŠOVÁ
Diplomová práce
Vzdělávání žáků s poruchou autistického spektra a pohled pedagogů na jejich integraci do běžné základní školy
Education of pupils with autistic spectrum disorders and the view of teachers on their integration into mainstream primary school
Anotace:
Diplomová práce se zaměřuje na vzdělávání žáků s poruchou autistického spektra a přibližuje jejich individuální integraci do běžných základních škol z pohledu pedagogů, kteří se na edukaci žáků s PAS podílejí. Teoretická část pojednává blíže o diagnóze PAS, její problematice a možnostech vzdělávání žáků s touto poruchou. Část praktická interpretuje na základě výzkumného šetření postoje a názory pedagogů …víceAbstract:
The diploma thesis focuses on the education of pupils with autism spectrum disorder and describes their individual integration into ordinary primary schools from the perspective of teachers who participate in the education of pupils with ASD. The theoretical part deals with the diagnosis of ASD, its problems and possibilities of education of pupils with this disorder. The practical part interprets …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2019
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: prof. PaedDr. Milan Valenta, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
DOBEŠOVÁ, Jana. \textit{Vzdělávání žáků s poruchou autistického spektra a pohled pedagogů na jejich integraci do běžné základní školy}. Online. Diplomová práce. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, Pedagogická fakulta. 2019. Dostupné z: https://theses.cz/id/x6x20u/.
Jak správně citovat práci
DOBEŠOVÁ, Jana. Vzdělávání žáků s poruchou autistického spektra a pohled pedagogů na jejich integraci do běžné základní školy. Olomouc, 2019. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Učitelství pro 1. stupeň základních škol a speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Analýza podmínek vzdělávání žáka s PAS a s komorbidními poruchami na 2. stupni běžné základní školy
Markéta Krčmářová -
Pohled pedagogů s různou délkou praxe na výchovu a vzdělávání žáka s Apergerovým syndromem
Erika Zikmundová -
Připravenost učitelů na základní škole na práci s žákem s odlišným mateřským jazykem
Miroslava Wetterová -
Analýza vzdělávání žáků s mentálním postižením se zaměřením na využití Feuersteinovy metody instrumentálního obohacování u žáků s Downovým syndromem
Kateřina Jiskrová -
Vzdělávání žáku s autismem ve speciálních školách, a jak vnímají vzdělávání rodiče žáků s PAS.
Eva PETŘÍKOVÁ -
Vzdělávání žáka s ADHD a SPU na ZŠ a na víceletém gymnáziu s uměleckým zaměřením
Pavla Burešová -
Přístupy k žákům s lehkým mentálním postižením a přidruženým syndromem poruchy pozornosti s hyperaktivitou
Nikola Suchánková -
Metody práce s žákem s PAS v rámci procesu základního vzdělávání.
Martina BRUŠTÍKOVÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva