Daniela Nováková

Bakalářská práce

Analýza a návrh marketingové strategie rodinného podniku

Analysis and a proposal of the marketing strategy for a family business
Anotace:
Tato bakalářská práce se zaměřuje na analýzu současné marketingové strategie rodinného podniku a navrhnutí nových řešení. Práce se v první fázi zabývá obecným popisem problematiky rodinného podniku, marketingu, měření efektivity marketingové strategie a situační analýzy. Druhá část práce je věnována představení podniku, analýze jeho marketingové strategie, měření efektivity marketingové strategie, …více
Abstract:
The bachelor's thesis is focused on the analysis of current marketing strategy in family business and new improvement proposals. The first part deals with a general discription of family business, marketing, measuring of an effectivity of a marketing strategy, internal and external analysis. The second part introduces the company, analyzes its marketing strategy, measure the effectivity of the marketing …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2020
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Kateřina Kantorová, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Nováková, Daniela. Analýza a návrh marketingové strategie rodinného podniku. Pardubice, 2020. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správní