Tvorba marketingového obsahu pro malý výrobní podnik – Bc. Tereza Šálková, M.Sc.
Bc. Tereza Šálková, M.Sc.
Diplomová práce
Tvorba marketingového obsahu pro malý výrobní podnik
Design of Marketing Content for a Small Manufacturing Company
Anotace:
Cílem diplomové práce je navržení webových stránek a obsahu na sociální sítě firmy Truhlářství & Tesařství Dominik Šálek. Teoretická část se zaměřuje na základní definici a vymezení pojmu digitálního marketingu, včetně historie a jeho nástrojů. Pro účel této práce byly dále detailněji představeny dva nástroje digitálního marketingu - webové stránky a sociální sítě Facebook a Instagram. V praktické …víceAbstract:
The aim of this thesis is to design a website and social networking content for the company Truhlarstvi & Tesarstvi Dominik Salek. The theoretical part focuses on the basic definition and definition of the concept of digital marketing, including its history and tools. For the purpose of this thesis, two digital marketing tools - websites and social networks Facebook and Instagram - were also introduced …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Tereza Semerádová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Šálková, Tereza. Tvorba marketingového obsahu pro malý výrobní podnik. Liberec, 2023. diplomová práce (Ing.). Technická univerzita v Liberci. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Technická univerzita v Liberci, Ekonomická fakultaTechnická univerzita v Liberci
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Podniková ekonomika / Marketing a mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Analýza digitální marketingové strategie vybrané společnosti
Jesika Liptáková -
Digitální marketing v hotelnictví a gastronomii a strategie na sociálních sítích
Ananyan Ananyan -
Event marketingová strategie digitální agentury Taste
Nikola Bartošová -
Marketingová strategie pro digitální marketingovou agenturu
Šárka Müllerová -
Věrnostní program jako marketingová strategie
Michaela Svobodová -
Marketingová strategie podniku
Radek Boháč -
Digitální marketingová strategie marketingových agentur
David Artur Fiedler -
Marketingová strategie maloobchodní společnosti
Dominik Molinek
Název
Vložil
Vloženo
Práva