Internetový marketing a neziskový sektor – Bc. Jana Hájková
Bc. Jana Hájková
Bakalářská práce
Internetový marketing a neziskový sektor
Internet marketing and nonprofit sector
Anotace:
Předmětem bakalářské práce „Internetový marketing a neziskový sektor“ je rozbor jednotlivých nástrojů marketingového mixu do prostředí Internetu a využití Internetu neziskovým sektorem. První kapitola se zabývá samotným vývojem Internetu a uplatněním marketingových nástrojů na Internetu. Ve druhé kapitole je definován neziskový sektor, neziskové organizace a potřeba marketingu v oblasti neziskového …víceAbstract:
The goal of the submitted thesis: „Internet marketing and nonprofit sector” is to analyze single instruments of marketing mix applied on Internet environment and development of Internet by the nonprofit sector. The first chapter is concentrated on the emergence of Internet and usage of marketing instruments on the Internet. In the second chapter are defined the nonprofit sector, nonprofit organizations …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 7. 2007
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/wl0gv/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 9. 2007
- Vedoucí: Mgr. Simona Škarabelová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaBakalářský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Veřejná ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Využitelnost a efektivita mobilního Internetu v ČR pro podniky a neziskové organizace
Jan Vondráček -
Online marketing organizace Sdružení historických sídel Čech, Moravy a Slezska
Vilém Kulhavý -
Internet jako mediální nástroj neziskové organizace
Lenka MADĚROVÁ -
Internet jako nástroj marketingové komunikace neziskových organizací
Lucie Polášková -
Marketing neziskové organizace NEstárniBLBĚ z.s.
Barbara Bláhová -
Neziskové organizace a média
Kamil Farag -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Internet Marketing in Xiaomi Technology
Hang Su