Bc. Jana Hájková

Bakalářská práce

Internetový marketing a neziskový sektor

Internet marketing and nonprofit sector
Anotace:
Předmětem bakalářské práce „Internetový marketing a neziskový sektor“ je rozbor jednotlivých nástrojů marketingového mixu do prostředí Internetu a využití Internetu neziskovým sektorem. První kapitola se zabývá samotným vývojem Internetu a uplatněním marketingových nástrojů na Internetu. Ve druhé kapitole je definován neziskový sektor, neziskové organizace a potřeba marketingu v oblasti neziskového …více
Abstract:
The goal of the submitted thesis: „Internet marketing and nonprofit sector” is to analyze single instruments of marketing mix applied on Internet environment and development of Internet by the nonprofit sector. The first chapter is concentrated on the emergence of Internet and usage of marketing instruments on the Internet. In the second chapter are defined the nonprofit sector, nonprofit organizations …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 7. 2007

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 12. 9. 2007
  • Vedoucí: Mgr. Simona Škarabelová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta