Michaela KRATOCHVÍLOVÁ

Bakalářská práce

Význam motorického učení v ergoterapii centrálních paréz

Meaning of motor learning in occupational therapy central paresis
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá problematikou motorického učení u centrálních paréz z ergoterapeutického hlediska. Terapeutická intervence je založena na neurofyziologických metodách, konkrétně PNF a placingu kombinovaných s handlingem. Teoretickou část tvoří kapitoly, které se zabývají motorickým učením, neuroplasticitou, cévní mozkovou příhodou a neurofyziologickými metodami. Praktická část se zaměřuje …více
Abstract:
The bachelor thesis deals with problems of motor learning in central paresis from the ergotherapeutic point of view. Therapeutic intervention is based on neurophysiological methods, namely PNF and placing. Methods are combinated with handling. The theoretical part consists of chapters which dealing motor learning, neuroplasticity, stroke and neurophysiological methods. The practical part focuses on …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 3. 2018
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: PhDr. Ilona Zahradnická

Citační záznam

Jak správně citovat práci

KRATOCHVÍLOVÁ, Michaela. Význam motorického učení v ergoterapii centrálních paréz. Plzeň, 2018. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta zdravotnických studií

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta zdravotnických studií
Vázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/