Matouš Haicl

Diplomová práce

Značka produktu jako statusový znak mladých aktérů

Brand product as a symbol of young participants
Anotace:
Práce Značka produktu jako statusový znak mladých aktérů je zaměřena na fenomén značky, která je interpretována ve svém vztahu ke statusu. V rámci teoretické části jsou diskutována dvě teoretická východiska (T. Veblenovo a G. Lipovetského), která přinášejí různé pohledy na společnost a souvislost statusu s luxusním zbožím. Prostřednictvím tohoto prismatu je nadále charakterizováno mládí v kontextu …více
Abstract:
This theses Brand product as a symbol of young participants is focused on the phenomenon of brands, which is interpreted through its relation to social status. In the theoretical part of the theses there are two contradictory views discussed (T. Veblen's and G. Lipovetsky's), which provide two different points of view concerning contemporary society and the relation between luxurious goods and social …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 11. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 8. 6. 2017
  • Vedoucí: Eliška Novotná
  • Oponent: Tomáš Kincl

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/53620