Značka produktu jako statusový znak mladých aktérů – Matouš Haicl
Matouš Haicl
Diplomová práce
Značka produktu jako statusový znak mladých aktérů
Brand product as a symbol of young participants
Anotace:
Práce Značka produktu jako statusový znak mladých aktérů je zaměřena na fenomén značky, která je interpretována ve svém vztahu ke statusu. V rámci teoretické části jsou diskutována dvě teoretická východiska (T. Veblenovo a G. Lipovetského), která přinášejí různé pohledy na společnost a souvislost statusu s luxusním zbožím. Prostřednictvím tohoto prismatu je nadále charakterizováno mládí v kontextu …víceAbstract:
This theses Brand product as a symbol of young participants is focused on the phenomenon of brands, which is interpreted through its relation to social status. In the theoretical part of the theses there are two contradictory views discussed (T. Veblen's and G. Lipovetsky's), which provide two different points of view concerning contemporary society and the relation between luxurious goods and social …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 11. 2015
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/53620
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 6. 2017
- Vedoucí: Eliška Novotná
- Oponent: Tomáš Kincl
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/53620
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace produktu okázalé spotřeby jako investice do společenské pozice
Gabriela Bohabojová -
Marketingová komunikace produktu okázalé spotřeby jako investice do společenské pozice
Marian Obr -
Okázalá spotřeba jako téma emočního apelu v reklamě – projektový návrh reklamní komunikace v tiskových médiích
Zuzana Radová -
Marketingová komunikace jako faktor formování životního stylu
Petr Tylk -
Marketingová komunikace jako nástroj řízení spotřebního chování lidí
Eva Prokešová -
Vliv marketingové komunikace na konzumní chování společnosti
Kristýna Svobodová -
Vybrané tematizace marketingové komunikace v oboru fashion
Simona Paulovská -
Vliv marketingové komunikace na konzumní chování společnosti
Evgeniia Galeeva