Marketingový mix společnosti SAINT-GOBAIN Bulding Distributions CZ, a.s. - zdroj konkurenční výhody – Bc. Jaroslava Tesárková
Bc. Jaroslava Tesárková
Master's thesis
Marketingový mix společnosti SAINT-GOBAIN Bulding Distributions CZ, a.s. - zdroj konkurenční výhody
Marketing mix of SAINT-GOBAIN Building Distributions CZ, a.s. - source of the competitive advantage
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá marketingovým mixem a rozborem jeho jednotlivých nástrojů, jež napomáhají podnikům k dosažení stanovených cílů. Teoretická část se zaměřuje na popis odborných pojmů a souvisejících výrazů, které jsou objasněny ve všeobecném měřítku. Praktická část se naopak věnuje charakteristice zkoumaného podniku SAINT-GOBAIN Building Distribution CZ, spol. s r.o. a jeho vlastní značce Alterna …viacAbstract:
The graduation theses deals with the marketing mix and analyse its single tools, which helps companies to reach their goals. Teoretical part is focus on the special terms and similar phrase. All of them are clear up in the general scale. Contrariwise the practical part deals with characteristics of examine company SAINT-GOBAIN Building Distribution CZ, spol. s r.o. and its private label Alterna. The …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2011
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/awt12/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 6. 2011
- Vedúci: Ing. Pavel Klička
- Oponent: PhDr. Petr Váňa
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
TESÁRKOVÁ, Jaroslava. \textit{Marketingový mix společnosti SAINT-GOBAIN Bulding Distributions CZ, a.s. - zdroj konkurenční výhody}. Online. Diplomová práca. Praha: Vysoká škola finanční a správní, a.s. 2011. Dostupné z: https://theses.cz/id/x7nsy1/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Enhancing Customer Loyalty with Private Label Brands – Factors Influencing Success in the Health and Beauty Retail Industry
Charlotte Segebarth -
Antecedents of successful private label business in the Czech retail environment
Iuliia Trofimchuk -
Možnosti distribuce a marketingové komunikace Matějova pekařství a.s.
Adriana Borovcová -
Specifika integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Výroba a distribuce alkoholu - případová studie Jan Becher)
Eva Kotýnková -
Analýza internetové komunikace společnosti na trhu IT distribuce
David Holenka -
Analýza distribuce zboží při promočních akcích
Petra Tuhkanen -
Distribuce a komunikace fair trade v ČR
Jana Němečková -
Zhodnocení marketingové komunikace zvolené organizace
Tereza Navrátilová