Bc. Jaroslava Tesárková

Master's thesis

Marketingový mix společnosti SAINT-GOBAIN Bulding Distributions CZ, a.s. - zdroj konkurenční výhody

Marketing mix of SAINT-GOBAIN Building Distributions CZ, a.s. - source of the competitive advantage
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá marketingovým mixem a rozborem jeho jednotlivých nástrojů, jež napomáhají podnikům k dosažení stanovených cílů. Teoretická část se zaměřuje na popis odborných pojmů a souvisejících výrazů, které jsou objasněny ve všeobecném měřítku. Praktická část se naopak věnuje charakteristice zkoumaného podniku SAINT-GOBAIN Building Distribution CZ, spol. s r.o. a jeho vlastní značce Alterna …viac
Abstract:
The graduation theses deals with the marketing mix and analyse its single tools, which helps companies to reach their goals. Teoretical part is focus on the special terms and similar phrase. All of them are clear up in the general scale. Contrariwise the practical part deals with characteristics of examine company SAINT-GOBAIN Building Distribution CZ, spol. s r.o. and its private label Alterna. The …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 28. 6. 2011
  • Vedúci: Ing. Pavel Klička
  • Oponent: PhDr. Petr Váňa

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní