Postoje rodičů dětí s mentálním postižením k jejich vzdělávání v období dospělosti – Mgr. Kateřina Kotová
Mgr. Kateřina Kotová
Bachelor's thesis
Postoje rodičů dětí s mentálním postižením k jejich vzdělávání v období dospělosti
The parent's attitude to the education of mentally affected children during their adulthood
Anotácia:
I mentálně postižení jsou lidské bytosti, které mají své potřeby, touhy a city, stejně jako jejich tzv. "normální" spoluobčané. Z tohoto faktu vyplývá, že by se všichni, kteří přicházejí do kontaktu s takto postiženými lidmi měli snažit o to, aby byly tyto jejich potřeby naplňovány. Povinností všech, zejména pak jejich rodičů, je zabezpečit mentálně postižným takové podmínky v životě, aby se nemuseli …viacAbstract:
Mentally affected people are human beings who have the same needs, wishes and feelings as well as their so - called "normal" fellow citizens. It implies that everybody who comes into contact with such people should try to fulfill their needs. It is the duty of all, especially of their parents, to make their surroundings friendly as much as possible. Mentally affected people should not, in addition …viacKľúčové slová
Rodič rodina rodina s mentálně postiženým dítětem a její specifika postoj úloha rodičů ve výchově a vzdělávání mentálně postiženého dítěte parent family specificity of the family with mentally affected child an attitude the part of parents in upbringing and education of the mentally affected child
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2006
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/h2g8u/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 6. 2006
- Vedúci: Mgr. Vlastimil Čiháček, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasaryk University
Faculty of ArtsBachelor programme / odbor:
Education / Social Education and Counselling
Práce na příbuzné téma
-
The role of trainees during the Czech Presidency of the Council of the EU and the involvement of the staff of the Permanent Representation of the Czech Republic to the EU in public administration after the Presidency.
Daniel Houdek -
Parents’ Home Involvement for Children’s School Achievement: Case of Shan Parents, Socialization and Cultural Capital influence Children’s education in Chiang mai, Thailand
Amphika Ananta -
Úloha rodičů dítěte se sluchovým postižením v procesu integrace
Petra Grossmannová -
Poselství výšivky v současném umění a ve výchově uměním (aspekty výšivky a její kulturní a společenský přesah)
Daniela Mikulášková -
Absence otce ve výchově a souvislost s postoji a hodnotami k otcovství a mužství u dospívajících chlapců
Tadeáš CURYLO -
Využití dětské literatury ve výchově a vzdělávání předškolní mládeže a aplikace vybraných literárních textů na estetickovýchovné aktivity
Kristýna Kulpová -
Příběh a jeho využití ve výchově a terapii
Petra Ryšková -
Témata přátelství a samoty ve vybraných literárních dílech pro děti a mládež a jejich uplatnění ve volnočasové výchově ke čtenářství
Michaela SYROVÁTKOVÁ