Logopedická intervence prováděná na základních školách speciálních – Bronislava DOSTÁLOVÁ
Bronislava DOSTÁLOVÁ
Diplomová práce
Logopedická intervence prováděná na základních školách speciálních
Speech therapy intervention at special elementary schools
Anotace:
Diplomová práce je zaměřena na realizaci logopedické intervence na základních školách speciálních. Cílem diplomové práce je zhodnocení efektivity práce speciálního pedagoga, logopeda se zaměřením na speciální techniky a postupy terapie používané u narušené komunikační schopnosti u dětí s postižením. Teoretická část popisuje základní pojmy vztahující se k narušené komunikační schopnosti dětí s postižením …víceAbstract:
The diploma thesis is focused on the implementation of speech therapy intervention in elementary special schools. The aim of the thesis is to evaluate the effectiveness of the work of a special pedagogue, a speech therapist with a focus on special techniques and therapy procedures used for impaired communication skills in children with disabilities. The theoretical part describes basic terms related …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 12. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Eva Urbanovská, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
DOSTÁLOVÁ, Bronislava. Logopedická intervence prováděná na základních školách speciálních. Olomouc, 2023. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Učitelství pro 1. stupeň základních škol a speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Problémové chování žáků na základní škole zřízené dle § 16 odst. 9 ŠZ v MŠ a ZŠ Tábor
Michaela Kačerová -
Pozitiva a negativa vzdělávání žáků s lehkou mentální retardací v základní škole a v základní škole praktické
Nela TEUFERTOVÁ -
Podpůrná opatření u žáků s mentálním postižením v základní škole a v základní škole speciální
Lucie PŠENICOVÁ -
Využití moderních technologii při výuce žáků s lehkým mentálním postižením na 2. stupni základních škol ve třídách zřízených podle §16 odst. 9 školského zákona v Karlovarském kraji
Radka Sosnovcová -
Práce s dětmi ve třídě zřízené podle § 16 odstavce 9 v Mateřské škole
Alena RÁKOSOVÁ -
Možnosti využití canisterapie ve školách zřízených podle §16 odstavce 9 Školského zákona v Jihočeském kraji
Michaela HEJNOVÁ -
Předmatematická gramotnost v prostředí mateřské školy zřízené dle § 16 odstavce 9 zákona č. 561/2004 Sb.
Veronika BERANOVÁ -
Využití artefiletiky na základní škole zřízené podle § 16 odstavec 9 školského zákona
Klára Venclová
Název
Vložil
Vloženo
Práva