Martin ČAREK
Bachelor's thesis
Marketingová strategie příspěvkové organizace
Marketing Strategy of the Contributory Organization
Abstract:
Cílem této bakalářské práce s názvem "Marketingová strategie neziskové organizace" bylo najít vhodnou marketingovou strategii pro námi zvolený podnik s využitím analýz z marketingového prostředí a výzkumu trhu. Organizace se nachází v oblasti poskytování služeb a zaměřuje se na vzdělání a zábavu. Teoretická část práce je zaměřena na popis problematiky neziskového sektoru a jeho zásad pro tvorbu marketingové …moreAbstract:
The aim of the Bachelor thesis called "Marketing Strategy of the Contributory Organizati-on" was to find a suitable marketing strategy for a chosen company using analyzes from the marketing environment and market research. The organization is located in the field of service provision and focuses on education and entertainment. The theoretical part is fo-cused on the description of the non-profit sector …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 4. 2022
Thesis defence
- Supervisor: doc. Ing. Jaroslav Vrchota, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ČAREK, Martin. \textit{Marketingová strategie příspěvkové organizace}. Online. Bachelor's thesis. České Budějovice: University of South Bohemia in České Budějovice, Faculty of Economics. 2022. Available from: https://theses.cz/id/x8532q/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
ČAREK, Martin. Marketingová strategie příspěvkové organizace. České Budějovice, 2022. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Ekonomická fakultaUNIVERSITY OF SOUTH BOHEMIA IN ČESKÉ BUDĚJOVICE
Faculty of EconomicsBachelor programme / field:
Economics and Management / Economics and Management
Theses on a related topic
-
Analýza a návrh na zlepšení marketingové komunikace organizace Domov Vesna, příspěvková organizace.
Jan Nesrsta -
Marketingová komunikace příspěvkové organizace - Středisko volného času Ivančice
Marek Bazala -
Marketingová strategie jako základ komunikační strategie Městské knihovny Frýdek-Místek, příspěvkové organizace
Pavel Machala -
Marketingová komunikační strategie příspěvkové organizace
Kateřina Pokorná -
Marketingová strategie příspěvkové organizace Dětské léčebny Křetín
Klára Koudelková -
Návrh na vylepšení stávající marketingové strategie příspěvkové organizace Stars Třinec
Anna Procházková -
Návrh marketingového plánu příspěvkové organizace Planetárium Praha
Michaela Šedivá -
Marketingová komunikace příspěvkové organizace - Zoo Brno
Dalibor Antonín
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights