Komunikace neziskových organizací s médii – Ing. Jana Přibíková
Ing. Jana Přibíková
Master's thesis
Komunikace neziskových organizací s médii
Communication of non profit organizations with the media
Abstract:
Cílem práce je identifikovat možnost, jakými by mohly neziskové organizace a média oboustranně prospěšně a efektivně spolupracovat a komunikovat. V teoretické části jsou vymezeny oblasti, kterými se práce zabývá – komunikace, neziskové organizace, média a komunikace neziskových organizací s médii. Praktická část je rozdělena na část kvantitativní, kde se skrze dotazníkové šetření zjišťuje vnímání komunikace …moreAbstract:
The aim of the thesis is to identify the possibility by which non-profit organizations and the media could mutually beneficially and effectively cooperate and communicate. The theoretical part defines the areas that the work deals with - communication, non-profit organizations, the media and communication of non-profit organizations with the media. The practical part is divided into a quantitative …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 7. 2020
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/bceyr/
Thesis defence
- Date of defence: 29. 10. 2020
- Supervisor: Ing. Pavla Varvažovská, Ph.D.
- Reader: Ing. Martin Švehla
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Zpracování plánu založení neziskové organizace
Benedikta Beránková -
Vztahy státu a nestátních neziskových organizací v oblasti migrace ze třetích zemí v letech 2014 a 2015 v České republice
Michaela Klíčníková -
Islamofobní projevy vůči pracovníkům neziskové organizace zaměřené na pomoc imigrantům
Štěpánka Mašatová -
Motivace členů studentské neziskové organizace a jejich vztah k ní
Lucie Burdová -
Nevládní neziskové organizace a současná česká politika
Michaela HRICOVÁ -
Specifika účetního a daňového režimu neziskové organizace
Barbora Palánová -
Marketing psychologie sportu a vztahy s veřejností
Patrik Vašíček -
Principy obsahu komunikace Moravské galerie s veřejností v období od 80. let 20. století do současnosti
Libuše Pečenková