Komunikace neziskových organizací s médii – Ing. Jana Přibíková
Ing. Jana Přibíková
Master's thesis
Komunikace neziskových organizací s médii
Communication of non profit organizations with the media
Anotácia:
Cílem práce je identifikovat možnost, jakými by mohly neziskové organizace a média oboustranně prospěšně a efektivně spolupracovat a komunikovat. V teoretické části jsou vymezeny oblasti, kterými se práce zabývá – komunikace, neziskové organizace, média a komunikace neziskových organizací s médii. Praktická část je rozdělena na část kvantitativní, kde se skrze dotazníkové šetření zjišťuje vnímání komunikace …viacAbstract:
The aim of the thesis is to identify the possibility by which non-profit organizations and the media could mutually beneficially and effectively cooperate and communicate. The theoretical part defines the areas that the work deals with - communication, non-profit organizations, the media and communication of non-profit organizations with the media. The practical part is divided into a quantitative …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 7. 2020
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/bceyr/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 10. 2020
- Vedúci: Ing. Pavla Varvažovská, Ph.D.
- Oponent: Ing. Martin Švehla
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Zpracování plánu založení neziskové organizace
Benedikta Beránková -
Vztahy státu a nestátních neziskových organizací v oblasti migrace ze třetích zemí v letech 2014 a 2015 v České republice
Michaela Klíčníková -
Islamofobní projevy vůči pracovníkům neziskové organizace zaměřené na pomoc imigrantům
Štěpánka Mašatová -
Motivace členů studentské neziskové organizace a jejich vztah k ní
Lucie Burdová -
Nevládní neziskové organizace a současná česká politika
Michaela HRICOVÁ -
Specifika účetního a daňového režimu neziskové organizace
Barbora Palánová -
Marketing psychologie sportu a vztahy s veřejností
Patrik Vašíček -
Principy obsahu komunikace Moravské galerie s veřejností v období od 80. let 20. století do současnosti
Libuše Pečenková