Integrace dítěte s vysoce funkčním autismem do základní školy – Bc. Magdaléna Čerešnová
Bc. Magdaléna Čerešnová
Bachelor's thesis
Integrace dítěte s vysoce funkčním autismem do základní školy
Integration of a Child with High Functional Autism at elementary School
Anotácia:
Hlavním cílem práce bylo zjistit názory participujících osob na integraci chlapce s vysoce funkčním autismem do základní školy hlavního vzdělávacího proudu. Ve výzkumu byla použita metoda rozhovoru a případové studie chlapce s vysoce funkčním autismem. Teoretická část se skládá ze dvou kapitol. První kapitola se zabývá poruchami autistického spektra. Zaměřuje se na etiologii, triádu příznaků, klasifikaci …viacAbstract:
The main aim of this thesis was to find out the opinions of persons participating on integration of a boy with highly functioning autism into a mainstream education primary school. The method of and interview and a case study of a boy with highly functioning autism was used in the research. The theoretical part consists of two chapters. The first chapter deals with disorders of autistic spectrum. It …viacKľúčové slová
Integrace inkluze speciální vzdělávací potřeby asistent pedagoga speciální škola individuální vzdělávací plán inkluzivní vzdělávání vysoce funkční autismus Integration inclusion special educational needs teaching assistant special school individual educational plan inclusive education highly functioning autism
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 4. 2016
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/oz6ze/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 5. 2016
- Vedúci: PhDr. Dagmar Přinosilová, Ph.D.
- Oponent: doc. MUDr. Petr Kachlík, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationBachelor programme / odbor:
Special Education / Special Education
Práce na příbuzné téma
-
Potřeby lidí s vysoce-funkčním autismem a aspergerovým syndromem spojené s autonomním životem
Tullia Reucci -
Integrace dítěte s vysoce funkčním autismem v mateřské škole Montessori
Monika Šotová -
Socioedukativní aspekty inkluzivního vzdělávání žáků s Aspergerovým syndromem a vysoce funkčním autismem
Jana Nováková -
Rozvíjení komunikačních dovedností dítěte s vysoce funkčním autismem v předškolním věku
Ladislava Mečárová -
Vysoce funkční Aspergerův syndrom: handicap nebo dar?
Jan Rýdl -
Aplikace metody PRVA u dětí s vysoce funkčním autismem na případové úrovni
Milan GART -
Komunikačně situační slovník pro dítě s vysoce funkčním autismem
Jiřina JANČÍKOVÁ -
Studenti s Aspergerovým syndromem a vysoce funkčním autismem v integraci na středních školách v Jihočeském kraji
Jana VORÁČKOVÁ