Splynutí základní školy a základní školy praktické v Teplé – Martina VLČKOVÁ
Martina VLČKOVÁ
Diplomová práce
Splynutí základní školy a základní školy praktické v Teplé
The fusion of the Primary School and the Primary School for children with learning disabilities in Teplá.
Anotace:
Ve své diplomové práci jsem chtěla ukázat především průběh a výsledky splyntí dvou škol, a to běžné základní školy a základní školy praktické.Abstract:
In my thesis, I mainly intended to show the process and the results of a fusion of two schools: a regular elementary school and a practical elementary school.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 4. 2015
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Josef Slowík, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
VLČKOVÁ, Martina. Splynutí základní školy a základní školy praktické v Teplé. Plzeň, 2015. diplomová práce (Mgr.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta pedagogickáMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Soulad individuálního vzdělávacího programu autistického dítěte se školním a Rámcovým vzdělávacím programem
Helena Pálová -
Speciální třída jako součást základní školy s běžným vzdělávacím programem ZŠ
Pavla VODÁKOVÁ -
Vzdělávání žáků s DMO v základní škole speciální s rehabilitačním vzdělávacím programem
Dana Patočková -
Edukace jedinců s těžkým zdravotním postižením ve třídách s rehabilitačním vzdělávacím programem
Jiřina Muchová -
Specifika adaptace žáků 1. ročníku na školní prostředí se vzdělávacím programem Začít spolu
Šárka TUČKOVÁ -
Úspěšné sociální začleňování žáků se speciálními vzdělávacími potřebami do běžných tříd a do tříd s programem Začít spolu.
Iveta DRNCOVÁ -
Porovnání učebnic matematiky pro 4. a 5. ročník základní školy a s Rámcově vzdělávacím programem pro základní vzdělávání
Lenka Chvojsíková -
Vzdělávací potřeby výchovných poradců základních škol
Karolína FLÍČKOVÁ