Analýza vzdělávání žáků s mentálním postižením se zaměřením na aplikaci alternativních metod – Mgr. et Mgr. Kateřina Jiskrová, Ph.D.
Mgr. et Mgr. Kateřina Jiskrová, Ph.D.
Advanced ('rigorózní') thesis
Analýza vzdělávání žáků s mentálním postižením se zaměřením na aplikaci alternativních metod
Analysis of education of pupils with mental disabilities focusing
Abstract:
Rigorózní práce zaměřená na aplikaci alternativních metod pro podporu dětí s mentálním postižením, se skládá ze dvou částí. První, teoretická, předkládá tři kapitoly popisující na základě analýzy dostupné odborné literatury, terminologická východiska pro druhou část rigorózní práce – výzkumný projekt. V rámci teoretických kapitol práce popisuje speciální pedagogiku, pedagogický výzkum, mentální retardaci …moreAbstract:
Rigorous work is focused on the application of alternative methods to support children with learning disabilities. It is devided to two parts. The first is theoretical and the second empirical. In the theoretical chapter are described the special education and educational research. Chapter also includes discription of mental retardation, specifics of development personality and family care for a child …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 6. 3. 2014
Identifier:
https://is.muni.cz/th/zz097/
Thesis defence
- Date of defence: 15. 4. 2014
- Supervisor: prof. PhDr. Marie Vítková, CSc.
- Reader: doc. PhDr. Mgr. Jarmila Pipeková, Ph.D., doc. PaedDr. Petr Franiok, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationAdvanced ('rigorózní řízení') programme / field:
Special Education / Special Education
Theses on a related topic
-
Speciální pedagog jako pedagogický pracovník běžné školy v Praze
Daniela Švagrová -
Syndrom vyhoření pedagogických pracovníků speciální školy v Praze 13
Pavla Šebestová -
Spolupráce pedagogických pracovníků základních škol v Praze s interkulturními pracovníky
Pavel Tvrdý -
Hejného metoda výuky matematiky a její sociální aspekt
Ondřej Raška -
Montessori pedagogika v současné výuce angličtiny. Případová studie.
Klára BUCZKOVÁ -
Výukový program PlayWisely jako alternativní metoda pro podporu vývoje řeči u dětí od 4 měsíců do 7 let
Lucie Tůmová -
Alternativní pedagogika Montessori a její implementace v současných mateřských školách
Andrea KOCIÁNOVÁ -
Asistent pedagoga v procesu vzdělávání žáků s lehkým mentálním postižením
Eva Hrnčířová