Anglické výpůjčky v češtině 21. století – Tereza Nešporová
Tereza Nešporová
Bakalářská práce
Anglické výpůjčky v češtině 21. století
21st century loanwords from English in the Czech language
Abstract:
This bachelor thesis studies 21st century anglicisms appearing on popular social media networks in the Czech Republic. The thesis is divided into two main parts. The theoretical part defines the role of English as a present Lingua Franca and its influence on the Czech lexical system. Furthermore, it explains the term Anglicism and describes the typical lexical features of online communication. The …víceAbstract:
Tato bakalářská práce se zabývá anglicismy 21. století, které se vyskytují napříč populárními sociálními sítěmi v České republice. Práce je rozdělena do dvou hlavních částí. Teoretická část definuje roli angličtiny jako soudobé Lingua Franca a její vliv na lexikum českého jazyka. Dále vysvětluje pojem anglicismus a rovněž popisuje jazykové rysy typické pro online komunikaci. Praktická část analyzuje …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 11. 2018
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Eva Nováková
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Nešporová, Tereza. Anglické výpůjčky v češtině 21. století. Pardubice, 2018. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta filozofickáUniverzita Pardubice
Fakulta filozofickáBakalářský studijní program / obor:
Filologie / Anglický jazyk pro odbornou praxi
Práce na příbuzné téma
-
Sociální sítě jako prostředek online komunikace obcí
Pamela Lia Magalová -
Online marketingová komunikace největších drogistických řetězců v České republice
Hana Kunešová -
Vliv online marketingové komunikace na hodnotu vybrané značky
Petr Korec -
Online marketingová komunikace AC Sparta Praha
Filip Liška -
Zhodnocení a optimalizace vybraných nástrojů online komunikace u zvolené společnosti
Vladimír Michael Šída -
Optimalizace online marketingové komunikace společnosti Bass Portal s.r.o.
Nikola Fránová -
Sociální a psychologické dimenze komunikace online
Mariana Mery Houštecká -
Návrh plánu online marketingové komunikace pro salón krásy na sociálních sítích
Kateřina Muťková