Michal Provazník

Bakalářská práce

PPC reklama a její efektivní využití pro lokálním podnikání

PPC advertising and its effective use for local business
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá PPC reklamou a její aplikací pro lokální podniky. Bakalářská práce se skládá ze tří částí – teoretické, praktické a manuálu. Teoretická část se zaměřuje na definici a podání základních poznatků o PPC reklamě a problematice jejího vytvoření. Zabývá se druhy, platformami a klíčovými faktory PPC reklamy. V praktické části jsou představeny metody a zdroje, ze kterých je vytvořen …více
Abstract:
The bachelor's thesis deals with PPC advertising and its application for local businesses. The bachelor's thesis consists of three parts - theoretical, practical and manual. The theoretical part focuses on the definition and presentation of basic knowledge about PPC advertising and the issue of its creation. It covers the types, platforms and key factors of PPC advertising. The practical part presents …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Adam Polášek
  • Oponent: František Zjevík, Ing.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON University Group, Vysoká škola NEWTON