PPC reklama a její efektivní využití pro lokálním podnikání – Michal Provazník
Michal Provazník
Bakalářská práce
PPC reklama a její efektivní využití pro lokálním podnikání
PPC advertising and its effective use for local business
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá PPC reklamou a její aplikací pro lokální podniky. Bakalářská práce se skládá ze tří částí – teoretické, praktické a manuálu. Teoretická část se zaměřuje na definici a podání základních poznatků o PPC reklamě a problematice jejího vytvoření. Zabývá se druhy, platformami a klíčovými faktory PPC reklamy. V praktické části jsou představeny metody a zdroje, ze kterých je vytvořen …víceAbstract:
The bachelor's thesis deals with PPC advertising and its application for local businesses. The bachelor's thesis consists of three parts - theoretical, practical and manual. The theoretical part focuses on the definition and presentation of basic knowledge about PPC advertising and the issue of its creation. It covers the types, platforms and key factors of PPC advertising. The practical part presents …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Adam Polášek
- Oponent: František Zjevík, Ing.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON University Group, Vysoká škola NEWTONNEWTON University Group
Vysoká škola NEWTONBakalářský studijní program:
Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Optimalizace cenotvorby a reklamy v elektronické komerci
Tomáš Langr -
Optimalizace nástrojů online reklamy obchodu Queri
Kristýna HLAVÁČOVÁ -
Vícekriteriální optimalizace reklamy
Michaela Šťastná -
Optimalizace internetové propagace pomocí PPC reklamy a SEO ve firmě Evisnet.cz
David Křenek -
Optimalizace výkonnostních PPC reklam ve vybrané společnosti
Michaela Vachová -
Výzkum indoor reklamy v nákupních centrech ve městě Plzeň
Simona HUBÁČKOVÁ -
Optimalizace výkonnostních PPC reklam ve vybrané společnosti
Klaudia Olejníková -
Zhodnocení reklamních kampaní v různých PPC systémech
Jan Trbušek