Analýza image značky cyklistické společnosti – Vendula Hluchá
Vendula Hluchá
Bakalářská práce
Analýza image značky cyklistické společnosti
Brand Image Analysis of Cycling Company
Anotace:
Tématem této bakalářské práce je analýza image značky cyklistické společnosti Specialized. Společnost Specialized bicycle components, Inc. patří k nejvýznamnějším značkám na celosvětovém trhu jízdních kol. Hlavním cílem práce je analyzovat image značky na českém trhu. Mezi dílčí cíle patří zjisit, jaké povědomí mají čeští spotřebitelé o značce Specialized a její marketingové komunikaci a jakou pozici …víceAbstract:
The theme of this bachelor thesis is the brand image analysis of the cycling company Specialized. Specialized bicycle components company, Inc. is one of the leading and the most important brands in the global bicycle market. The main aim of the thesis is to analyse the brand image on the Czech market. One of the partial aims includes to find out what the Czech customer awareness is about the Specialized …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2019
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/135332
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 6. 2019
- Vedoucí: Šárka Velčovská
- Oponent: Jana Hodulová
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Personální marketing ve vybrané organizaci
Pavel Jiran -
Exploring the Effectiveness of Social Media Marketing on Enhancing Brand Awareness for Mayalukas Marketing Agency
Maria Laura Elvir Ramirez -
Fygitální marketing
Alexandra Stušová -
Personální marketing ve vybrané společnosti veřejného sektoru
Lenka Kaňková -
Smyslový marketing jako zdroj konkurenční výhody ve vybrané komerční taneční skupině
Justýna Lecianová -
Marketingový výzkum- mystery shopping/ Marketing research- mystery
Karolína Vaňková