Bc. Veronika Kubecová

Bakalářská práce

Knižní influencerství

Book Influencer Marketing
Anotace:
Tato bakalářská diplomová práce se zabývá fenoménem knižního influencerství na poli literatury v českém prostředí. V rámci této problematiky se věnuje popisu influencera a jeho přirozeného online prostředí, které je zde vztahováno přímo ke knižní oblasti, cílové skupině a propagovanému typu literatury či představení české komunity knižních influencerů. Taktéž jsou zde rozebírány knižní spolupráce, …více
Abstract:
The subject of this bachelor thesis is the phenomenon of book marketing through influencers in the Czech Republic. After an introduction of influencers in the context of social media, their target audience and the promoted type of literature, the Czech community of book influencers is analyzed in more detail. Book collaborations, which constitute an integral part of that marketing process, are part …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 7. 2020

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 7. 9. 2020
  • Vedoucí: Mgr. Miroslav Balaštík, Ph.D.
  • Oponent: Mgr. et Mgr. Barbora Svobodová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta

Masarykova univerzita

Filozofická fakulta

Bakalářský studijní program / obor:
Filologie / Český jazyk a literatura