Slevové portály jako možný způsob distribuce – Michaela Sovišová
Michaela Sovišová
Bachelor's thesis
Slevové portály jako možný způsob distribuce
Discount portals as a possible way of distribution
Abstract:
Sovišová, M. Slevové portály jako možný způsob distribuce. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2019.Bakalářská práce se zabývá návrhem komunikační strategie pro vybraný slevový portál. V literární rešerši je poukázáno na problematiku slevového portálu a použitých analýz. Praktická část zahrnuje zhodnocení trhu slevových portálů v České republice podle analýz z literární rešerše, včetně …moreAbstract:
Sovišová, M. Discount portals as a possible way of distribution. Bachelor thesis. Brno: Mendel University in Brno, 2019.The bachelor thesis deals with the design of a communication strategy for a selected discount portal. The issue of the discount portal and the analysis used are pointed out in the literary research. The practical part includes an evaluation of the market of discount portals in the …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 12. 2019
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Marek Záboj, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendel University in Brno
Faculty of Business and EconomicsBachelor programme / field:
Economics and management / Economics and Management
Theses on a related topic
-
Návrh marketingové strategie ve společnosti ForActiv s.r.o.
Tom Trepeš -
Marketingová strategie v praxi středně velkého rodinného podniku
Jiří Rada -
Postoje a strategie dlouhodobě nezaměstnaných osob nad 50 let
Helena Sulková -
Marketingová strategie firmy v oblasti služeb
Elena Buravtceva -
Marketingová strategie značky ETA
Ivana Seidlová -
Uplatnění segmentace trhu při formulování marketingové strategie
Jasmína Fojtíková -
Lifestyle market segmentation - efficiency and ethical issues
Michaela Pilstl -
Market Segmentation - Case Study of a Selected Company
Radka Szabová