Slevové portály jako možný způsob distribuce – Michaela Sovišová
Michaela Sovišová
Bakalářská práce
Slevové portály jako možný způsob distribuce
Discount portals as a possible way of distribution
Anotace:
Sovišová, M. Slevové portály jako možný způsob distribuce. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2019.Bakalářská práce se zabývá návrhem komunikační strategie pro vybraný slevový portál. V literární rešerši je poukázáno na problematiku slevového portálu a použitých analýz. Praktická část zahrnuje zhodnocení trhu slevových portálů v České republice podle analýz z literární rešerše, včetně …víceAbstract:
Sovišová, M. Discount portals as a possible way of distribution. Bachelor thesis. Brno: Mendel University in Brno, 2019.The bachelor thesis deals with the design of a communication strategy for a selected discount portal. The issue of the discount portal and the analysis used are pointed out in the literary research. The practical part includes an evaluation of the market of discount portals in the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 12. 2019
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Marek Záboj, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendelova univerzita v Brně
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Manažersko-ekonomický
Práce na příbuzné téma
-
Návrh marketingové strategie ve společnosti ForActiv s.r.o.
Tom Trepeš -
Marketingová strategie v praxi středně velkého rodinného podniku
Jiří Rada -
Postoje a strategie dlouhodobě nezaměstnaných osob nad 50 let
Helena Sulková -
Marketingová strategie firmy v oblasti služeb
Elena Buravtceva -
Marketingová strategie značky ETA
Ivana Seidlová -
Uplatnění segmentace trhu při formulování marketingové strategie
Jasmína Fojtíková -
Lifestyle market segmentation - efficiency and ethical issues
Michaela Pilstl -
Market Segmentation - Case Study of a Selected Company
Radka Szabová