Bc. Zuzana Rýparová

Bakalářská práce

Metoda SWOT jako rozhodovací nástroj řízení podniku

SWOT analysis - the deciding instrument for enterprisse management
Anotace:
Následující práce se zabývá významem marketingu a marketingových analýz. V tomto případě tedy o analýze SWOT. V teoretické části práce shrnu podstatné informace týkající se této analýzy, popíšu její historii a zaměřím se na to, jak se analýza provádí a k čemu je vůbec dobrá. Vysvětlím pojmy jako mikroprostředí, makroprostředí, silné a slabé stránky, nebo příležitosti a hrozby. Uvedu také pár otázek …více
Abstract:
The following Bachelor´s thesis deals with the importance of marketing and marketing analysis. The SWOT analysis in this case. The theoretical part will summarize important informations about this analysis and history o fit. I will explain how to make the analysis and why is good to make it. I will explain aslo terms like micro environment and macro environment , strenghts and weaknesses and opportunities …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 12. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 26. 6. 2017
  • Vedoucí: Ing. Ladislav Šolc, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Jakub Hořický

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích

Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika podniku - kombinovaná forma