The impact of influencer marketing on customer engagement – Tatiana Larišová
Tatiana Larišová
Master's thesis
The impact of influencer marketing on customer engagement
Vliv influencer marketingu na angažovanost zákazníků
Abstract:
Cílem této diplomové práce je zjistit, jaký vliv má influencer marketing na zapojení zákazníků na platformách sociálních médií na českém a slovenském trhu u vybrané značky. Na začátku je pomocí relevantních studií vypracován přehled literatury na témata zapojení zákazníků, marketing na sociálních sítích a influencer marketing. Tato práce vychází z primárního kvantitativního výzkumu formou online průzkumu …moreAbstract:
The goal of this master's thesis is to identify what impact influencer marketing has on customer engagement on social media platforms in the Czech and Slovak markets in the selected brand. In the beginning, a literature review on the topics of customer engagement, social media marketing and influencer marketing is laid out using relevant studies. This thesis is based on primary quantitative research …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 9. 12. 2022
Identifier:
https://vskp.vse.cz/eid/88226
Thesis defence
- Date of defence: 13. 1. 2023
- Supervisor: Květa Olšanová
- Reader: Vít Hinčica
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/88226
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme:
Mezinárodní obchod
Theses on a related topic
-
Influenceri na sociálnych sieťach a ich využitie v oblasti marketingu
Tomáš Boňko -
Vliv marketingu na sociálních sítích na generaci mladších mileniálů
Pavla Nedbalová -
Série publicistických rozhovorů na téma vliv fitness influencerů na sociálních sítích
Kateřina Zobačová -
Influenceri na sociálnych sieťach a ich využitie v marketingu
Lucia Petrovčíková -
Influenceři na socialních sítích a jejich využití v oblasti marketingu
Sara Jandreska -
Marketing cestovního ruchu na sociálních médiích. Influenceři.
Kamila Matějů -
Analýza vlivu sociálních sítí na spotřebitelské chování na trhu kosmetiky
Tereza Mládková -
Digitální marketing na sociálních sítích a jeho vliv na spotřebitelské chování generace Z
Vilém Kopal