Porovnání postupů v corporate social responsiblity reportingu – Bc. Ondřej Mrštný
Bc. Ondřej Mrštný
Diplomová práce
Porovnání postupů v corporate social responsiblity reportingu
Corporate social responsibility disclosure practices: A comparative study
Anotace:
Předmětem diplomové práce „Porovnání postupů v corporate social responsibility reportingu“ je porovnání postupů zveřejňování informací o společensky odpovědných činnostech společností z různých zemí. Specificky se práce zaměřuje na porovnání poboček jedné nadnárodní korporace. Cílem práce bylo stanoveno zjistit, zda existují významné rozdíly v reportování zvolených poboček společnosti. Na základě literární …víceAbstract:
The goal of the submitted thesis: “Comparison of procedures in corporate social responsibility reporting” is a comparison of procedures for publishing information about socially responsible activities of companies from different countries. Specifically, the thesis focuses on the comparison of branches of a multinational corporation. The aim of this thesis is to determine whether there are significant …víceKlíčová slova
CSR CSR reporting společenská odpovědnost podniku reportování společenské odpovědnosti reportování společenské odpovědnosti v nadnárodních organizacích corporate social responsibility corporate social responsibility reporting corporate social responsibility reporting in multination corporations
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 1. 2019
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/hdfp2/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 1. 2019
- Vedoucí: Ing. Klára Kašparová, Ph.D.
- Oponent: Ing. Ladislava Kuchynková, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Účinnost CSR (Corporate Social Responsibility) projektů v marketingové komunikaci firem
Adéla Šlajchová -
Corporate social responsibility and its effectiveness for competitiveness of business
Iuliia Vasilenko -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Darina Khomenko -
Modern Corporate Social Responsibility
Nazerke Kalniyazova -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Nelli Darbinyan -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Ekaterina Sukhova -
Péče o zaměstnance jako součást Corporate Social Responsibility na příkladu organizace Škoda Auto, a. s.
Lenka Ječná -
Corporate social responsibility and business competitiveness
Dijana Drinčić