Vliv influencerů na podnikání a jejich využití pro marketingovou kampaň na sociálních sítích – Bc. Annie Petrová
Bc. Annie Petrová
Diplomová práce
Vliv influencerů na podnikání a jejich využití pro marketingovou kampaň na sociálních sítích
The impact of influences on business and their use for marketing campaigns on social networks
Anotace:
Diplomová práce pojednává o současném trendu sociálních sítí, které mají neuvěřitelný vliv nejen na uživatele samotné, ale také na způsob firemní marketingové komunikace. Vzhledem k tomu, že nová média využívají zejména Mileniálové a generace Z, bylo v rámci průzkumu zjišťováno jejich spotřební chování. Dynamické a rychle se rozvíjející on-line prostředí mělo za následek vznik influencer marketingu …víceAbstract:
The diploma thesis deals with the current trend of social networks, which have an incredible impact not only on the users themselves, but also on the way of company marketing communication. In view of the fact that new media is especially used by the Millennials and Generation Z, their consumption behavior was detected in terms of research. Dynamic and rapidly evolving on-line environment has resulted …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 12. 2019
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Ing. Klára Antlová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
PETROVÁ, Annie. \textit{Vliv influencerů na podnikání a jejich využití pro marketingovou kampaň na sociálních sítích}. Online. Diplomová práce. Liberec: Technická univerzita v Liberci, Ekonomická fakulta. 2019. Dostupné z: https://theses.cz/id/x9dakx/.
Jak správně citovat práci
Petrová, Annie. Vliv influencerů na podnikání a jejich využití pro marketingovou kampaň na sociálních sítích. Liberec, 2019. diplomová práce (Ing.). Technická univerzita v Liberci. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Technická univerzita v Liberci, Ekonomická fakultaTechnická univerzita v Liberci
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Influencer marketing - vývoj influencer marketingu v ČR
Adéla Paulová -
Využití influencer marketingu v marketingové komunikaci
Natálie Horňáková -
Influencer marketing ako dominantný nástroj online marketingovej komunikácie a jeho vplyv na spotrebiteľské správanie
Ester Turi Nagyová -
Influencer marketing
Eva Horníková -
Influencer marketing jako nástroj marketingové komunikace: případové studie Loro Oro.
Ekaterina Baranichenko -
Influencer marketing v marketingové komunikaci
Veronika Kučerová -
Influencer marketing jako marketingový nástroj vybraného podniku
Sabina Šedivá -
Dezinformační kampaně, sociální sítě a pozitivní závazky státu
Robert Nersesjan
Název
Vložil
Vloženo
Práva