CSR aktivity spoločnosti ŠKODA AUTO a.s. – Aneta Borgoňová
Aneta Borgoňová
Bakalářská práce
CSR aktivity spoločnosti ŠKODA AUTO a.s.
CSR aktivity spoločnosti Škoda Auto a.s.
Anotace:
Táto bakalárska práca sa zaoberá CSR aktivitami spoločnosti ŠKODA AUTO a.s.. Cieľom je kriticky zhodnotiť spoločensky zodpovedné aktivity spoločnosti, určiť pozíciu značky na trhu v porovnaní s konkurenciou, zistiť povedomie externých stakeholderov o týchto aktivitách a určiť, aký majú vplyv CSR aktivity na ich nákupné chovanie. Práca je rozdelená na dve časti, teoretickú a praktickú. Teoretická časť …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with the CSR activities of ŠKODA AUTO a.s. The aim is to critically evaluate the company's socially responsible activities, to determine the brand's position on the market in comparison to its competitors, to find out the awareness of external stakeholders about these activities, and to determine the impact of CSR activities on their purchasing behavior. The thesis is divided …víceAbstract:
Táto bakalárska práca sa zaoberá CSR aktivitami spoločnosti ŠKODA AUTO a.s.. Cieľom je kriticky zhodnotiť spoločensky zodpovedné aktivity spoločnosti, určiť pozíciu značky na trhu v porovnaní s konkurenciou, zistiť povedomie externých stakeholderov o týchto aktivitách a určiť, aký majú vplyv CSR aktivity na ich nákupné chovanie. Práca je rozdelená na dve časti, teoretickú a praktickú. Teoretická časť …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2022
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/85893
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 6. 2022
- Vedoucí: Kamila Matysová
- Oponent: Martin Kozel
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/85893
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program:
Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Účinnost CSR (Corporate Social Responsibility) projektů v marketingové komunikaci firem
Adéla Šlajchová -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Ekaterina Sukhova -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Darina Khomenko -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Nelli Darbinyan -
Corporate social responsibility and its effectiveness for competitiveness of business
Iuliia Vasilenko -
Modern Corporate Social Responsibility
Nazerke Kalniyazova -
Péče o zaměstnance jako součást Corporate Social Responsibility na příkladu organizace Škoda Auto, a. s.
Lenka Ječná -
Corporate social responsibility and business competitiveness
Dijana Drinčić