Konrádová Konrádová
Bachelor's thesis
Motivace zákazníka k nákupu
Customer motivation to buy
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá tématem motivace nákupního chování spotřebitelů na trhu s kosmetickými výrobky. Cílem je definovat a za pomoci dotazníkového šetření a rozhovorů analyzovat motivaci zákazníka k nákupu kosmetických produktů. První část bakalářské práce shrnuje teoretická východiska daného tématu. Druhá část se potom zaměřuje na analýzu zákaznických preferencí a vyhodnocení získaných dat …moreAbstract:
This bachelor thesis deals with the topic of motivation of consumer shopping behavior in the cosmetic market. The aim is to define and, with the help of a questionnaire survey and interviews, analyze the customer's motivation to purchase cosmetic products. The first part of the bachelor thesis summarizes the theoretical basis of the topic. The second part is then monitored for the analysis and evaluation …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 4. 2022
Identifier:
https://is.ambis.cz/th/ddgg2/
Thesis defence
- Date of defence: 31. 5. 2022
- Supervisor: Ing. Alena Šafrová Drášilová, Ph.D.
- Reader: doc. JUDr. Ing. Jana Majerová, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: AMBIS vysoká škola, a.s.AMBIS University
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Economics and Enterprise Management
Theses on a related topic
-
The effect of cosmetic products packaging on consumer choice
Pavlína Štěchová -
Czech customer´s purchasing behaviour at the market of cosmetics
Martina Ropická -
Vliv zvýšení spotřební daně z tabákových výrobků na chování spotřebitelé a potenciální dopady na příjmovou stránku státního rozpočtu
Violetta Kokyrch -
Spotřební chování a životní způsob čínských spotřebitelů v současné době
Haochen Tian -
Spotřební chování v současném hotelnictví
Vít Vlasák -
Vliv spotřební daně z tabáku na nákupní chování spotřebitele
Hana Zíková -
Neuromarketing a spotřební chování
Silvie Vaculčíková -
Spotřební chování zákazníka v online nákupech a jeho faktory a bariéry
Tereza Votavová