Motivace zákazníků kaváren Mamacoffee k nákupu a konzumaci fairtradové kávy – Bc. Tereza Mrvová
Bc. Tereza Mrvová
Bakalářská práce
Motivace zákazníků kaváren Mamacoffee k nákupu a konzumaci fairtradové kávy
Fair trade coffee and its position in Czech
Anotace:
Tato práce si klade za cíl zjistit, jaké jsou motivace návštěvníků káváren Mamacoffee k nákupu a konzumaci fairtradové kávy. Autorka se dále zajímá, jaké vidí respondenti výhody a nevýhody ve svém nákupu a konzumaci fairtradové kávy. V první části bakalářské práce poskytuje autorka shrnutí alternativního obchodu fair trade, jeho historie, vysvětluje standardy fair trade a věnuje se také tématům odpovědné …víceAbstract:
This thesis aims to unravel the motivations of Mamacoffee cafes visitors will to purchase and consume fair trade coffee. The author is also interested in how respondents see the advantages and disadvantages in their purchase and consumption of fair trade coffee. In the first part of the thesis the author provides a summary of alternative trade - fair trade, its history, explains the standards of fair …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 5. 2013
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/zgvop/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 6. 2013
- Vedoucí: Mgr. Eva Fraňková, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Nicholas Paul Orsillo
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta sociálních studiíMasarykova univerzita
Fakulta sociálních studiíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Environmentální studia
Práce na příbuzné téma
-
Odpovědná spotřeba jako téma na 2. stupni základních škol
Kristýna Grebeníčková -
Odpovědná spotřeba žáků čtvrtých a pátých ročníků základní školy
Michala KRUSCHINOVÁ -
Motivy nákupu biopotravin a Fair Trade produktů ve vybraném regionu
David Mrázek -
Consumer Behavior on Fair Trade Products in Turkish Market
Burak Tuna -
Fair Trade jako podpora udržitelného rozvoje
Sára MAKKIEHOVÁ -
Spotřebitelské chování zaměřené na oblast etického nakupování a zodpovědné spotřeby potravin v rámci obchodního konceptu fair trade v České republice
Tereza Bakajová -
Fair Trade v České republice
Lucie Šebková -
Chování spotřebitele na trhu s Fair Trade produkty
Lucie Zobačová