Zhodnocení uvedení značky Staropramen Cool na český trh – Kristýna Nováková
Kristýna Nováková
Bakalářská práce
Zhodnocení uvedení značky Staropramen Cool na český trh
Staropramen Cool launch evaluation
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je popsat strategii a zhodnotit uvedení značky Staropramen Cool na český trh. Pomocí zjištěných informací o marketingové strategii uvedení značky na trh a dalších dat bylo vytvořeno celkové zhodnocení a na závěr jsou doporučeny určité změny ve strategii.Abstract:
The aim of this thesis is to describe and evaluate the strategy of launching Staropramen Cool on the Czech market. Using the information gathered about the marketing strategy and acquired research I will create an overall assessment. In conclusion, I will evaluate the results and recommend some changes.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 6. 2012
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/37349
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 6. 2013
- Vedoucí: Jaroslav Halík
- Oponent: Eva Prajsová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/37349
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Strategie uvedení vybraného produktu na zahraniční trh
Lukáš Skokan -
Marketingová strategie zavádění nové produktové řady hraček
Jana Peffková -
Marketingová strategie a právní aspekty uvedení nového výrobku značky Pixie Crew na trh
Jana Synková -
Návrh marketingové strategie pro uvedení těstovin s hmyzím proteinem na trh.
Marek Šulc -
Tvorba podnikatelského záměru a strategie pro uvedení značky na trh
Klára Palatová -
Komplexní strategie pro uvedení vybraného dřevěného výrobku na český trh
Martin Baumgartl -
Komunikační strategie uvedení nového výrobku na trh
Leoš Lacina -
Návrh strategie internetového marketingu při zavádění projektu na trh
Iva Vaňková