Kristýna Nováková

Bakalářská práce

Zhodnocení uvedení značky Staropramen Cool na český trh

Staropramen Cool launch evaluation
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je popsat strategii a zhodnotit uvedení značky Staropramen Cool na český trh. Pomocí zjištěných informací o marketingové strategii uvedení značky na trh a dalších dat bylo vytvořeno celkové zhodnocení a na závěr jsou doporučeny určité změny ve strategii.
Abstract:
The aim of this thesis is to describe and evaluate the strategy of launching Staropramen Cool on the Czech market. Using the information gathered about the marketing strategy and acquired research I will create an overall assessment. In conclusion, I will evaluate the results and recommend some changes.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 6. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 6. 6. 2013
  • Vedoucí: Jaroslav Halík
  • Oponent: Eva Prajsová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/37349