Facilitating and Evaluating User Behavior In Virtual 3D Environments – Mgr. et Mgr. Pavel Ugwitz, Ph.D.
Mgr. et Mgr. Pavel Ugwitz, Ph.D.
Disertační práce
Facilitating and Evaluating User Behavior In Virtual 3D Environments
Facilitating and Evaluating User Behavior In Virtual 3D Environments
Anotace:
Jakákoliv výzkumná/experimentální činnost musí pro zachování své vědeckosti, verifikovatelnosti a replikovatelnosti zohlednit specifika studovaných fenoménů a zvolených měřících nástrojů. Výzkumné metody lze tradičně členit na základní a aplikované, kvalitativní a kvantitativní, explorativní či verifikativní. Další způsob kategorizace spočívá v zohlednění domény, v níž má výzkumná činnost probíhat …víceAbstract:
Conducting experimental research while considering the nuances of the studied phenomena & measurement tools has provided the case for the rigor of scientific methodology ever since there was a notion of science. Research methods can be categorized as basic and applied ones, qualitative and quantitative, explorative and verificative. Another way of separation lies in considering the research domain …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 6. 2022
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/cchaf/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 9. 2022
- Vedoucí: Mgr. Bc. Zdeněk Stachoň, Ph.D.
- Oponent: Prof. Dr. Ioannis Giannopoulos, doc. Ing. Karel Janečka, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Přírodovědecká fakultaMasarykova univerzita
Přírodovědecká fakultaDoktorský studijní program / obor:
Kartografie, geoinformatika a dálkový průzkum Země / Kartografie, geoinformatika a dálkový průzkum Země
Práce na příbuzné téma
-
Metodika využití Eye Trackingu
Martin JELEN -
Explorativní eye trackingová analýza funkčnosti šedého filtru obrazovky jakožto nástroje pro redukci problematického užívání smartphonů
Jakub Olejník -
Hodnocení atraktivity geografické expozice s využitím eye-tracking brýlí Tobii Glasses 3
Jiří VYSLOUŽIL -
Eye tracking v marketingu
Jan Nálevka -
Eye-tracking - Analýza vlivu obrazovek na řidiče
Štěpán Dub -
Eye-trackingová studie – porovnání rezervačních portálů
Markéta Novotná -
Webová analýza a Eye Tracking
Jan Vykopal -
Virtual Environments in the Context of Biochemical Visualization
David Kuťák