Kristyna SCHÖNBORN
Bakalářská práce
Terapie u dětí s ADHD
Therapy of children with ADHD
Anotace:
Tato bakalářská práce se zaobírá tématem terapie u dětí s ADHD. Soustřeďuje se na základní fakta a informace, které se týkají syndromu ADHD. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části se zabývám především základními údaji o této poruše. Jedná se o elementární přehled, jako například vymezení pojmu ADHD a etiologie vzniku. Také se v této kapitole zmiňuji o symptomech ADHD …víceAbstract:
The purpose of the bachelor thesis is to describe the topic of children affected by ADHD. Thesis focuses on basic facts and information about ADHD syndrome. This thesis is divided into theoretical and practical part. The theoretical part describes the core information about the disorder. In glance, it is an elementary overview such as definition of ADHD or etiological origins. This chapter also provides …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2016
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Kateřina Šámalová
Citační záznam
Jak správně citovat práci
SCHÖNBORN, Kristyna. Terapie u dětí s ADHD. Plzeň, 2016. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta pedagogickáBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Psychologie se zaměřením na vzdělávání
Práce na příbuzné téma
-
Využití terapeutické metody EEG biofeedback v resocializační pedagogice
Anna Lelková -
EEG biofeedback jako možnost nápravy specifických poruch učení
Zuzana Zdražilová -
Využití metody EEG biofeedback u dětí s dysfázií.
Alena Hauptmanová -
Metoda EEG-Biofeedback jako možná pomoc pro děti s ADHD v předškolním věku.
Lenka MINAŘÍKOVÁ -
Přístupy k žákům s lehkým mentálním postižením a přidruženým syndromem poruchy pozornosti s hyperaktivitou
Nikola Suchánková -
Využití metody EEG-biofeedback ke zmírnění obtíží žáka s poruchou pozornosti
Hana Smolánová -
Poruchy pozornosti a poruchy pozornosti s hyperaktivitou
Michaela Plačková -
Tvorba terapeutického materiálu zaměřeného na poruchu pozornosti z pohledu neuronálně multifunkcionálního přístupu k terapii afázie
Michaela MYSLÍKOVÁ