Bc. Adéla JEŽKOVÁ

Bachelor's thesis

Využití nových trendů marketingové komunikace na zvýšení návštěvnosti Baťova kanálu v přístavu Staré Město

Use of new forms of marketing communication in order to increase the attendance at Bata canal in the port of Staré Město
Abstract:
Tato bakalářské práce se zabývá problematikou zvýšení návštěvnosti přístavu Staré Město pomocí marketingové komunikace. Práce je rozdělena do dvou částí: teoretické a praktické. V teoretické části jsou zpracovány poznatky týkající se marketingové komunikace a jejich nových trendů. Praktická část je zaměřena na představení Baťova kanálu, zejména přístavu Staré Město a zhodnocení jeho současného stavu …more
Abstract:
The Bachelor thesis deals with the issue of increasing the attendance in the port of Staré Město with the help of marketing communication. The thesis is divided into two parts, the first one is theoretical and the second one is practical. The theoretical part presents the knowledge related to marketing communication and its new trends. The practical part focuses on the presentation of Bata Canal, especially …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 8. 2011
Identifier: 22101

Thesis defence

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

JEŽKOVÁ, Adéla. Využití nových trendů marketingové komunikace na zvýšení návštěvnosti Baťova kanálu v přístavu Staré Město. Zlín, 2011. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 15. 08. 2011

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe