Mgr. Jana Kotoučková

Diplomová práce

Přístupy k výuce čtení v prvním období základního vzdělávání v České republice a Anglii

Approaches to Teaching Reading in Key Stage 1 and Lower Key Stage 2 in the Czech Republic and England
Anotace:
Diplomová práce se zabývá srovnáním výuky čtení v prvním období základního vzdělávání v České republice a v Anglii na příkladech dvou vybraných škol. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část se zaměřuje na čtení a literární výchovu v kontextu vzdělávání, kurikula pro základní vzdělávání a popis vybraných škol. Praktická část je založena na kvalitativním výzkumu, který využívá …více
Abstract:
This thesis compares the teaching of reading in first three years of primary education in the Czech Republic and in England, using two selected primary schools as examples. The thesis is divided into theoretical and practical parts. The theoretical part focuses on reading and literary education in context of education, the curriculum for primary education and description of the selected schools. The …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 17. 6. 2024
  • Vedoucí: MgA. Miroslav Jindra, Ph.D.
  • Oponent: Mgr. Jitka Zítková, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta