Přístupy k výuce čtení v prvním období základního vzdělávání v České republice a Anglii – Mgr. Jana Kotoučková
Mgr. Jana Kotoučková
Diplomová práce
Přístupy k výuce čtení v prvním období základního vzdělávání v České republice a Anglii
Approaches to Teaching Reading in Key Stage 1 and Lower Key Stage 2 in the Czech Republic and England
Anotace:
Diplomová práce se zabývá srovnáním výuky čtení v prvním období základního vzdělávání v České republice a v Anglii na příkladech dvou vybraných škol. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část se zaměřuje na čtení a literární výchovu v kontextu vzdělávání, kurikula pro základní vzdělávání a popis vybraných škol. Praktická část je založena na kvalitativním výzkumu, který využívá …víceAbstract:
This thesis compares the teaching of reading in first three years of primary education in the Czech Republic and in England, using two selected primary schools as examples. The thesis is divided into theoretical and practical parts. The theoretical part focuses on reading and literary education in context of education, the curriculum for primary education and description of the selected schools. The …víceKlíčová slova
výuka čtení Česká republika Anglie čtení s porozuměním čtení pro radost literární výchova první stupeň první období základního vzdělávání základní vzdělávání reading Czech Republic England comprehension reading reading for pleasure literary education key stage 1 key stage 2 primary school
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2024
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/grejl/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 6. 2024
- Vedoucí: MgA. Miroslav Jindra, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Jitka Zítková, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy (pětileté) / Učitelství pro 1. stupeň základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Překážky při vytváření pojmu přirozeného čísla u žáka v prvním období 1. stupně základní školy (případová studie)
Kateřina Jirků -
Základní vzdělání v období první republiky, tedy v letech 1918-1938
Ludmila Vaňková -
Samospráva města Kladna v období první republiky
Andrea Nováková -
Didaktické pomůcky v českém jazyce, zaměřené na 1. období základní školy
Michaela MARTINÁKOVÁ -
Analysis of the Corpus of Texts Generated by ChatGPT for Teaching Reading Comprehension.
Tereza KUBÁNKOVÁ -
Supporting English Learning in Reading Workshops
Andrea Čalová -
Zefektivnění čtení s porozuměním u dospívajících s ADHD/ADD
Simona Gernatová -
Kompenzační strategie pro dospělé studenty s dyslexií zaměřené na rozvoj dovednosti čtení s porozuměním v cizím jazyce.
Vladimíra Vokráčková