Management in the Digital Age: How Technology Commands Business Strategy, Influences Customer Perception and Loyalty – Samuel Edozie Akaniro
Samuel Edozie Akaniro
Bakalářská práce
Management in the Digital Age: How Technology Commands Business Strategy, Influences Customer Perception and Loyalty
Management in the Digital Age: How Technology Commands Business Strategy, Influences Customer Perception and Loyalty
Anotace:
Technologické inovace a jejich benefity jsou široce rozšířeny po celém světě navzdory obavám ze soukromí a strachu z přílišné důvěry v technické produkty. Přímý efekt na podnikové aktivity technologických produktů je enormní a většinově pozitivní, obsahuje však prvky nesprávné implementace. Podniky a zákazníci spolu s posunem světu do digitálního věku, mají tendenci stát se odkázanými na technologie …víceAbstract:
Technological innovations and its benefits are widely spread across the global community today despite privacy concerns and fears of over reliance on tech products. The direct effect of technological products on business activities is tremendous and mostly positive but not without identified cases of misuse. As the world advances further into the digital age, businesses and customers alike become more …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2019
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eB11193
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 5. 2019
- Vedoucí: doc. Ing. Pavel Bachmann, Ph.D.
- Oponent: Ing. Tomáš Kala, DrSc., DBA.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
AKANIRO, Samuel Edozie. \textit{Management in the Digital Age: How Technology Commands Business Strategy, Influences Customer Perception and Loyalty}. Online. Bakalářská práce. Hradec Králové: Univerzita Hradec Králové, Fakulta informatiky a managementu. 2019. Dostupné z: https://theses.cz/id/xare6j/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 28. 5. 2019 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec KrálovéUniverzita Hradec Králové
Fakulta informatiky a managementuBakalářský studijní program / obor:
Systémové inženýrství a informatika / Informační management
Práce na příbuzné téma
-
Challenges of a new approach in the management of ICT: the service management perspective in the Smart City context
Dominika Talianová -
The Millennial Shopper: Rethinking Customer Experience in the Digital Age
Zuzana Sleziaková -
Beyond customer perception of price discrimination: A consumer behavior analysis and its implications on aviation revenue management
Katharina Kusch
Název
Vložil
Vloženo
Práva