E-commerce rychloobrátkového zboží v České republice – Kateřina Spěváčková
Kateřina Spěváčková
Diplomová práce
E-commerce rychloobrátkového zboží v České republice
E-comerce of FMCG in Czech Republic
Anotace:
Tato diplomová práce analyzuje klíčové aspekty podílející se na rozhodování lidí nakupujících online rychloobrátkové zboží. V teoretické části je definována a popsána e-commerce na základě odborných bibliografických zdrojů a také přiblížen její současný stav v České republice. V praktické části jsou pak na základě výstupů z řízených rozhovorů a anonymního dotazníkového šetření porovnávány a analyzovány …víceAbstract:
This master thesis focuses on key decision making aspects of online fast-moving consumer goods (FMCG) shoppers. In the theoretical part e-commerce is being defined based on research and literature and it is also described the current market situation in the Czech Republic. In the practical part are analyzed the key aspects which are available mobile application, fast and affordable delivery, minimal …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Ladislav Pilař, MBA Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Evropská agrární diplomacie
Práce na příbuzné téma
-
Fast-Moving Consumer Goods Management
Neha Ravindra Bhatt -
A Framework for Strategic Risk Taking and Risk Management in Consumer Product Companies
Annicka Pries -
FMCG v e-commerce v České republice
Libor Jordán -
Loajalita a hodnota zákazníků v e-commerce prostředí
Daniel Kvíčala -
Predicting e-commerce website performance using user behaviour
Martin Rozprým -
The impact of Electronic word of mouth on customer behavior on the Russian e-commerce market
Ekaterina Samarina -
Application of Customer Lifetime Value Model in Marketing Management of E-commerce
Pavel Jašek -
E-commerce a další prodejní kanály jako trend obchodu (logistiky, komunikace)
Natálie Pechová
Název
Vložil
Vloženo
Práva