E-commerce rychloobrátkového zboží v České republice – Kateřina Spěváčková
Kateřina Spěváčková
Master's thesis
E-commerce rychloobrátkového zboží v České republice
E-comerce of FMCG in Czech Republic
Abstract:
Tato diplomová práce analyzuje klíčové aspekty podílející se na rozhodování lidí nakupujících online rychloobrátkové zboží. V teoretické části je definována a popsána e-commerce na základě odborných bibliografických zdrojů a také přiblížen její současný stav v České republice. V praktické části jsou pak na základě výstupů z řízených rozhovorů a anonymního dotazníkového šetření porovnávány a analyzovány …moreAbstract:
This master thesis focuses on key decision making aspects of online fast-moving consumer goods (FMCG) shoppers. In the theoretical part e-commerce is being defined based on research and literature and it is also described the current market situation in the Czech Republic. In the practical part are analyzed the key aspects which are available mobile application, fast and affordable delivery, minimal …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 31. 3. 2017
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Ladislav Pilař, MBA Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
SPĚVÁČKOVÁ, Kateřina. \textit{E-commerce rychloobrátkového zboží v České republice}. Online. Master's thesis. Praha: Czech University of Life Sciences Prague, Faculty of Economics and Management. 2017. Available from: https://theses.cz/id/xaw6uc/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementMaster programme / field:
Economics and Management / European Agrarian Diplomacy
Theses on a related topic
-
Fast-Moving Consumer Goods Management
Neha Ravindra Bhatt -
A Framework for Strategic Risk Taking and Risk Management in Consumer Product Companies
Annicka Pries -
FMCG v e-commerce v České republice
Libor Jordán -
Loajalita a hodnota zákazníků v e-commerce prostředí
Daniel Kvíčala -
Predicting e-commerce website performance using user behaviour
Martin Rozprým -
The impact of Electronic word of mouth on customer behavior on the Russian e-commerce market
Ekaterina Samarina -
Application of Customer Lifetime Value Model in Marketing Management of E-commerce
Pavel Jašek -
E-commerce a další prodejní kanály jako trend obchodu (logistiky, komunikace)
Natálie Pechová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights