Analýza a rozvoj komunikačních kompetencí u dítěte s autismem – Bc. Leona Gromszká
Bc. Leona Gromszká
Master's thesis
Analýza a rozvoj komunikačních kompetencí u dítěte s autismem
Analysis and development of communication skills of child with autism
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá analýzou a rozvojem komunikačních kompetencí u dítěte s autismem. Práce je rozdělena do čtyř kapitol. Teoretická část práce obsahuje tři kapitoly a popisuje etiologii autismu, diagnostiku, narušené oblasti se zaměřením na komunikaci, rozvoj komunikace u dětí s autismem, alternativní a augmentativní komunikaci a přístupy ve výchově a vzdělávání dětí s autismem. Čtvrtá kapitola …viacAbstract:
The thesis deals with the analysis and development of communication skills of child with autism. The theoretical part includes three chapters, it describes the etiology of autism, diagnosis, disturbed areas with a focus on communication, communication development of children with autism, augmentative and alternative communication and approaches in education children with autism. The fourth chapter …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 4. 2015
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/zyw43/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 5. 2015
- Vedúci: PhDr. Barbora Chleboradová, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Mgr. Ilona Fialová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationMaster programme / odbor:
Special Education / Special Education
Práce na příbuzné téma
-
Public awareness about the usage possibilities of alternative and augmentative communication by people with autism, comparative study between the Czech Republic and Finland
Petra KUCHAŘOVÁ -
Srovnání interakčního a komunikačního stylu učitele a žáka na alternativní a standardní škole
Lucie STRAŠILOVÁ -
Využití alternativní a augmentativní komunikace u dětí s poruchami autistického spektra
Kateřina Lišková -
Využití systémů alternativní a augmentativní komunikace v předškolním vzdělávání
Klára Baráková -
Aplikace systémů augmentativní a alternativní komunikace u žáků s výrazně narušenou komunikační schopností pohledem rodičů
Tereza SPILKOVÁ -
Rozvoj komunikace u dětí předškolního věku s PAS
Kateřina Dolejšová -
Komunikace žáka se speciálními vzdělávacími potřebami
Barbora Finková -
Open Therapy of Autism, terapie u dětí s poruchou autistického spektra.
Adéla ŠVONCOVÁ