Chování spotřebitele na trhu specifického sortimentu v ČR – Andrea Klimentová
Andrea Klimentová
Bachelor's thesis
Chování spotřebitele na trhu specifického sortimentu v ČR
Consumer behavior in the market of the specific products in the Czech Republic
Abstract:
Tato práce se zabývá chováním spotřebitelů na českém trhu sportovních potřeb, konkrétně v segmentu vybavení pro lezení na umělých stěnách. Hlavním cílem této práce je zjistit preference spotřebitelů na tomto trhu a také definovat cílovou skupinu spotřebitelů pro prodejce tohoto vybavení. Práce je rozdělena na dvě části. První kapitola se zabývá problematikou chování spotřebitele, včetně tématu marketingového …moreAbstract:
This thesis deals with the consumer behavior in the Czech market with sports equipment, specifically with climbing equipment used on artificial climbing walls. The main aim of this thesis is to find out the preferences of consumers in this market and to identify the target group of consumers for the sellers of this equipment. The thesis is divided into two parts. The first chapter describes the topic …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 7. 5. 2015
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/49473
Thesis defence
- Date of defence: 20. 6. 2016
- Supervisor: Jiří Zeman
- Reader: Alena Filipová
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/49473
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Theses on a related topic
-
Slevy a nákupní chování současného spotřebitele
Ivana Eliášová -
Chování spotřebitele na trhu realit a marketingová doporučení firmám v odvětví
Regína Fílová -
Vliv nákupního chování spotřebitele pro přípravu projektů Category managementu v kategorii pracích prostředků
Jana Hájková -
Chování spotřebitele v lázeňství
Adam Nácovský -
Obal jako marketingový nástroj a jeho vliv na chování spotřebitele
Šárka Lagronová -
Chování spotřebitele na konkrétním trhu
Pavla Šimonová -
Vliv marketingového mixu na chování spotřebitele
Monika Peňázová -
Bezobalový prodej a chování spotřebitele
Jaroslava Bařinová