Marketingová strategie ČNP Manufaktury – Marta Starović
Marta Starović
Bakalářská práce
Marketingová strategie ČNP Manufaktury
Marketing strategy of the Czech national company Manufaktura
Anotace:
Tato bakalářská práce pojednává o marketingové strategii českého národního podniku Manufaktura. Práce se skládá ze dvou částí - z teoretické a praktické. V teoretické části se vysvětlují pojmy jako marketingová strategie či marketing jako takový. V praktické části se seznamujeme s historií a kulturou firmy. Praktická část obsahuje marketingový mix, SWOT analýzu, a dotazníkové šetření na konkrétní obal …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with the marketing strategy of the Czech national company Manufaktura. The thesis is consist of two parts - theoretical and practical. The theoretical part explains concepts such as marketing strategy or marketing as such. In the practical part we get acquainted with the history and culture of the company. The practical part contains a marketing mix, SWOT analysis, questionnaire …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 6. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. František Zjevík, DiS.
- Oponent: Petra Koudelková, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON College a.s., Vysoká škola NEWTONNEWTON College a.s.
Vysoká škola NEWTONBakalářský studijní program:
Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový plán ekologockého diáře Plan(t)er
Kateřina Uhlířová -
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová -
Marketingový plán vybraného sportovního klubu/ Marketingový plán sportovního klubu SK Kometa Prah
Viktor Mravčík -
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová -
Strategický marketing včetně projektové studie
Lukáš Chytil -
The Analysis of Marketing Strategy of Airbnb and Their Current Business Model
Markéta VEVERKOVÁ -
Marketing mix analysis of a company
Aida Saidova -
Marketing Management and marketing planning
Kristina Zhitnova