Marta Starović

Bakalářská práce

Marketingová strategie ČNP Manufaktury

Marketing strategy of the Czech national company Manufaktura
Anotace:
Tato bakalářská práce pojednává o marketingové strategii českého národního podniku Manufaktura. Práce se skládá ze dvou částí - z teoretické a praktické. V teoretické části se vysvětlují pojmy jako marketingová strategie či marketing jako takový. V praktické části se seznamujeme s historií a kulturou firmy. Praktická část obsahuje marketingový mix, SWOT analýzu, a dotazníkové šetření na konkrétní obal …více
Abstract:
This bachelor thesis deals with the marketing strategy of the Czech national company Manufaktura. The thesis is consist of two parts - theoretical and practical. The theoretical part explains concepts such as marketing strategy or marketing as such. In the practical part we get acquainted with the history and culture of the company. The practical part contains a marketing mix, SWOT analysis, questionnaire …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 6. 2022

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. František Zjevík, DiS.
  • Oponent: Petra Koudelková, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON College a.s., Vysoká škola NEWTON