Porovnání generace X a Y v oblasti pracovních podmínek – Václav Radimský
Václav Radimský
Bachelor's thesis
Porovnání generace X a Y v oblasti pracovních podmínek
Abstract:
Tato práce pojednává o generaci X a Y, které budou v příštích letech zaujímat 70 % pracovního trhu, proto je důležité přiblížit si jejich pracovní podmínky. Cílem práce je zmapovat a zorientovat se v potřebách zaměstnanců generace X a Y, porovnat je a poskytnout informace jak o společných, tak i o odlišných potřebách obou generací v oblasti pracovních podmínek. V teoretické části jsou poskytnuty informace …moreAbstract:
This thesis deals with generations X and Y, which will occupy 70 % of the labour market in the coming years, so it is important to bring their working conditions closer together. The aim of the work is to map and focus on the needs of employees of generation X and Y, to compare them and to provide information about both common and different needs of the two generations in terms of working conditions …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 3. 5. 2018
Identifier:
http://theses.cz/id/xb23sj/
Thesis defence
- Date of defence: 14. 6. 2018
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
RADIMSKÝ, Václav. \textit{Porovnání generace X a Y v oblasti pracovních podmínek}. Online. Bachelor's thesis. Praha: Czech Technical University in Prague, Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty). 2018. Available from: https://theses.cz/id/xb23sj/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
České vysoké učení technické v Praze
Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty)Bachelor programme / field:
Ekonomika a management / Personální management v průmyslových podnicích
Theses on a related topic
-
Effective Forms of Motivation, their Importance, and Influence on the work performance of the Companies' Employees
Gulsum Valizada -
Generace X, Y, Z – Analýza pracovních podmínek napříč generacemi
Veronika Lejčková -
Film consumption behaviour of generation Y
Maryia Novikava -
Analýza spotřebního chování generace Y v současném hotelnictví
Martin Prokeš -
Social media as a marketing tool towards generation Y
Gyulnara Kasimova -
Role sociálních sítí v nákupním rozhodování generace Y při výběru kavárny
Tereza Špalková -
Motivace zaměstnanců generace Y
Michaela Švachová -
Vnímání značky Vasky generací Y
Marek Havel