Zuzana RESLEROVÁ

Master's thesis

Ilja Hurník - "Umění poslouchat hudbu" (Rozbor a inovace poslechového cyklu)

Ilja Hurník - " The music listening skills" (Analysis and innovation of cycle musical examples)
Anotácia:
V diplomové práci je rozebrán a popsán veškerý poslechový materiál hudebního cyklu Ilji Hurníka s názvem ?Umění poslouchat hudbu.? Poslechový cyklus tvoří 6 CD zabývajících se různými hudebními problematikami. Nahrávky jsou tvořeny výhradně průvodním slovem a komponovanými příklady. Cílem diplomové práce je písemné zpracování hudebně-poslechového cyklu, jeho celkový rozbor a inovace některých jeho …viac
Abstract:
This thesis describes and analyses a complete auscultatory production of Ilja Hurnik?s musical cycle named ?The Art of Listening to The Music?. This auscultatory cycle comprises 6 compact discs describing various musical issues. The recordings themselves consist of introductory word and examples of music composed by the author exclusively for the recording. The aim of the thesis is a written elaboration …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 3. 2011
Zverejniť od: 1. 1. 2099

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 26. 4. 2011
  • Vedúci: prof. PaedDr. Miloš Hons, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

RESLEROVÁ, Zuzana. Ilja Hurník - "Umění poslouchat hudbu" (Rozbor a inovace poslechového cyklu). Ústí nad Labem, 2011. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 22. 03. 2011

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakulta

JAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM

Faculty of Education

Master programme / odbor:
Secondary School Teacher Education / Teaching Musical appreciation for the Primary Schools, the Secondary Schools and the Art Schools