Ivana BARTOŇOVÁ

Master's thesis

Nulté ročníky, předškolní zařízení a jejich srovnání

Zero classes, pre-school and their comparison
Abstract:
Cílem diplomové práce je srovnání nultých ročníků a předškolních zařízení, konkrétně se práce věnuje úrovni připravenosti dětí pro vstup na základní školu. Tato práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část zahrnuje vývojové období dítěte od prenatálního vývoje až po předškolní věk, který je více přiblížen. Je zde popsána školní připravenost a důvody odložení školní docházky …more
Abstract:
The aim of this diploma thesis is the comparison of the zeroth grades and preschools. Specifically, the thesis studies the level of preparedness of the children to enter grade school. The thesis is divided into a theoretical and a practical part. The theoretical part covers the developmental stage of the child from the pre-natal development to the pre-school age, which is more carefully described. …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 6. 2014
Accessible from:: 30. 6. 2014

Thesis defence

  • Date of defence: 27. 8. 2014
  • Supervisor: Mgr. Kateřina Šámalová

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

BARTOŇOVÁ, Ivana. Nulté ročníky, předškolní zařízení a jejich srovnání. Plzeň, 2014. diplomová práce (Mgr.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 30.6.2014

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou od 30. 6. 2014 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogická
Vázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/