Bc. Hana Bartková

Master's thesis

Projekt marketingové komunikace s firemními zákazníky zákazníky společnosti AGD Print, s. r. o.

Project of Marketing Communication with Corporate Customers AGD PRINT s.r.o.
Abstract:
Diplomová práce se zabývá projektem marketingové komunikace s firemními zákazníky společnosti AGD Print, s.r.o. Ta se zaměřuje na zakázkovou výrobu technických štítků. Projekt je rozdělen na teoretickou a praktickou část. Teoretická se přitom zaměřuje na popsání komunikace obecně, osobní a neosobní formy, marketingovou komunikaci, její strategii, marketingovou komunikaci na průmyslovém trhu, který …more
Abstract:
This thesis deals with project of marketing communication with corporate customers of AGD Print Ltd. This company focuses on the production of technical labels. The project is divided into theoretical and practical parts. Theoretical one i about description of communication in general, personal and impersonal forms, marketing communications and its strategy, marketing communication in the industrial …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 5. 2013
Accessible from:: 2. 5. 2013

Thesis defence

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Bartková, Hana. Projekt marketingové komunikace s firemními zákazníky zákazníky společnosti AGD Print, s. r. o.. Zlín, 2013. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 2.5.2013

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou od 2. 5. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Management and Economics

Master programme / field:
Economics and Management / Management and Marketing