Projekt marketingové komunikace s firemními zákazníky zákazníky společnosti AGD Print, s. r. o. – Bc. Hana Bartková
Bc. Hana Bartková
Master's thesis
Projekt marketingové komunikace s firemními zákazníky zákazníky společnosti AGD Print, s. r. o.
Project of Marketing Communication with Corporate Customers AGD PRINT s.r.o.
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá projektem marketingové komunikace s firemními zákazníky společnosti AGD Print, s.r.o. Ta se zaměřuje na zakázkovou výrobu technických štítků. Projekt je rozdělen na teoretickou a praktickou část. Teoretická se přitom zaměřuje na popsání komunikace obecně, osobní a neosobní formy, marketingovou komunikaci, její strategii, marketingovou komunikaci na průmyslovém trhu, který …viacAbstract:
This thesis deals with project of marketing communication with corporate customers of AGD Print Ltd. This company focuses on the production of technical labels. The project is divided into theoretical and practical parts. Theoretical one i about description of communication in general, personal and impersonal forms, marketing communications and its strategy, marketing communication in the industrial …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2013
Zverejniť od: 2. 5. 2013
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
BARTKOVÁ, Hana. \textit{Projekt marketingové komunikace s firemními zákazníky zákazníky společnosti AGD Print, s. r. o.}. Online. Diplomová práca. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Faculty of Management and Economics. 2013. Dostupné z: https://theses.cz/id/xbgvq0/.
Jak správně citovat práci
Bartková, Hana. Projekt marketingové komunikace s firemními zákazníky zákazníky společnosti AGD Print, s. r. o.. Zlín, 2013. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 2.5.2013
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 2. 5. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsMaster programme / odbor:
Economics and Management / Management and Marketing
Práce na příbuzné téma
-
Mystery shopping jako účinná forma komunikace se zákazníkem
Jiřina Lysáková -
Mystery shopping - realizace konkrétního projektu
Tereza Woznicová -
Mystery shopping - realizace konkrétního projektu
Martin Kulich -
Marketingová komunikace
Veronika Hájková -
Moderní retail marketingová komunikace podniku Vodafone Czech Republic a.s.
Milan Kovařík -
Mystery shopping - realizace konkrétního projektu
Štěpánka Kašparová -
Mystery shopping
Kateřina Dušková -
Mystery shopping - projekt pro konkrétní organizaci
Kamila Střelečková